Focus Hotels wystawia kolejne reklamy na przyczepach

Polska sieć Focus Hotels intensyfikuje swoją kampanię promocyjną przed konkurencyjnymi hotelami na Śląsku. Kreacje bilbordów wskazują na atuty hoteli marki Focus na tle innych lokalnych obiektów (więcej o całej sprawie w najnowszym wydaniu miesięcznika „Hotelarz”). Sieć Focus Hotels rozpoczęła w marcu 2016 roku kampanię promocyjną swoich usług, za pomocą reklamy porównawczej, która dotychczas nie była używana na rynku hotelarskim. Do tej pory zainstalowano mobilne nośniki reklamowe w Katowicach oraz Chorzowie, na których widnieją hasła wskazujące zalety oferty Focus Hotel Katowice Chorzów – nowoczesnego 3-gwiazdkowego obiektu biznesowego. Bilbordy zamontowano na przyczepach reklamowych, które ustawione zostały w pobliżu konkurencyjnych hoteli. - Patrząc na światowy rynek reklamy widać, iż stosowanie porównań wpisało się już w kanon współczesnego marketingu. Naszym zdaniem akcje tego typu są powiewem świeżego powietrza w marketingu hoteli w Polsce, który postrzegamy jako nudny i przestarzały. Idealnie również wpisują się w strategię sieci Focus Hotels, firmy aktywnie walczącej o klientów. - mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu sieci Focus Hotels. Kampania reklamowa wzbudziła już duże zainteresowanie zarówno klientów, jak i otoczenia branżowego. Akcja spotkała się także z reakcjami ze strony konkurencyjnych obiektów. Jeden z nich wystosował do Focus Hotels oficjalne pismo. Drugi konkurent z pomocą Straży Miejskiej odholował przyczepę reklamową – wówczas sieć Focus Hotels wprowadziła pomysł z tzw. „Przyczepą Trojańską – lepiej nie ruszać”. Biuro marketingu Focus Hotels jest obecnie w trakcie przygotowań do kolejnych akcji porównawczych promujących hotele marki. - Wiele firm na całym świecie stosuje tego typu reklamy, które w ciekawy sposób porównują specyfikację produktów. Takie praktyki stosowane są w różnych branżach. Jako przykłady z ostatnich czasów, można wspomnieć kreatywną potyczkę reklamową miedzy dwiema globalnymi markami fast-food we Francji, czy też polskie reklamy Internetu LTE, w których marki porównują swoje produkty z konkurencją. Reklam porównawczych na polskim rynku, było już naprawdę sporo. Naszym celem jest pokazanie, że hotele również mogą ze sobą konkurować nie tylko cenami i ilością gwiazdek. Kampania reklamowa miała również za cel stworzenie ciekawego contentu, który chętnie podchwyciły branżowe media powodując szeroką dyskusję na ten temat. – dodaje Łukasz Płoszyński, dyrektor marketingu i członek zarządu sieci Focus Hotels. 18 marca 2016 roku podczas forum branżowego MeetingsWeek na Stadionie Narodowym Forum Obiektów, odbyła się także dyskusja „Agresywne kampanie marketingowe, sprzedażowe i promocyjne. Dobre czy złe?”. W panelu tym, członek zarządu Focus Hotels – Łukasz Płoszyński, rozmawiał z przedstawicielami konkurencji, m.in. właśnie na temat reklamy porównawczej. Należąca do Grupy Immobile spółka Focus Hotels to sieć ekonomicznych hoteli biznesowych w Polsce. Aktualnie w skład sieci wchodzą obiekty hotelowe w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy, Chorzowie oraz Inowrocławiu.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *