TRIADA W WERSJI EKSKLUZYWNEJ

Z nowym rokiem pojawił się pod marką Sky Club-AH Inclusive nowy produkt firmowany przez BP Triada. Wypełnia on dotychczas niezagospodarowaną niszę na rodzimym rynku turystycznym. Idea hoteli klubowych znana jest na świecie już od dawna. Klienci tego typu firm wybierają spośród obiektów klubowych, dokładnie sprawdzonych a niejednokrotnie będących własnością tychże firm. W Polskich realiach nie można jeszcze oczywiście mówić o własnej sieci hoteli, jednak obiekty będące w ofercie Sky Club zostały specjalnie wyselekcjonowane tak, aby dopasować je do oczekiwań polskich klientów.

Źródło: WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE(2007-02-01) str.: 5

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *