Już tylko tydzień pozostał do…

I Międzynarodowej Konferencji Hotelarskiej – Gościnność w XXI wieku „Jakość obsługi gości kluczem do sukcesu hotelarstwa” 27 marca w Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa. Swój udział w organizowanej przez miesięcznik „Hotelarz” konferencji potwierdziło kilkudziesięciu przedstawicieli organizacji hotelarskich z całej Polski. Są wśród nich zarówno międzynarodowe sieci takie jak Intercontinental, Accor-Orbis, czy Vienna International, jak i mniejsze obiekty, takie jak: Aqua Hotel w Polkowicach¸ Afrodyta SPA Flis w Radziejowicach, czy Zajazd "Otwarte Wrota" w Sępolnie. Wagę zarówno tematyki jakiej poświęcona jest konferencja, jak i wpływu jakości obsługi gości na rozwój polskiego rynku hotelarskiego, podkreślają przedstawiciele rządu i organizacji branżowych, którzy przyjęli nasze zaproszenia. Wśród nich są m.in. Wojciech Kodłubański, v-ce prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Waldemar Błaszczuk, dyrektor generalny Polskiego Zrzeszenia Hoteli, Krzysztof Milski, prezes Polskiej Izby Hotelarstwa, Andrzej Saja, szef komisji ekonomicznej Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Zapraszamy do udziału w konferencji. Konferencja, po raz pierwszy organizowana w Polsce przy współudziale ze strony Les Clefs D'Or - profesjonalnych Concierge, jest skierowana do Kadry Zarządzającej sektora branży hotelarskiej - właścicieli i dyrektorów obiektów, szefów działów sprzedaży i marketingu oraz szefów działów recepcji. Więcej informacji

Źródło: Miesięcznik Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *