Hyatt wprowadza nową markę

Prezes oraz dyrektor generalny globalnej korporacji Hyatt, Mark Hoplamazian, ogłosił wprowadzenie na rynek Andaz - najnowszej marki, będącej uzupełnieniem globalnych marek firmy. Firma Hyatt planuje w tym roku otwarcie kilku hoteli pod nową marką. Określono już ich lokalizację w Nowym Jorku i Londynie, prowadzone są też rozmowy dotyczące innych części świata, włączając Pekin i Moskwę. Słowo Andaz oznacza "indywidualny styl". Poza naciskiem na indywidualny styl i niezależność, nowa marka będzie oferować wysoce funkcjonalne otoczenie charakteryzujące się wyrafinowaniem, innowacyjnym wystrojem, dopasowaniem do lokalnej tożsamości, swobodną elegancją i troskliwą obsługą, lecz pozbawioną pretensjonalności i "pozerstwa".

Źródło: e-Hotelarz.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *