Makro szuka lojalnych

Makro Cash & Carry Polska rozpoczęło kampanię informującą o programie lojalnościowym dla swoich klientów. Nowy program nazywa się Klub Makro PRO, a jego członków ma wyróżniać posiadanie specjalnych Srebrnych i Złotych Kart Klienta Makro. Uczestnictwo w Klubie Makro PRO ma według założeń jego twórców dawać bogatą paletę korzyści i rozwiązań, ułatwiających przedsiębiorcom prowadzenie firmy, takich jak wsparcie specjalistów z branży, specjalne przywileje i system nagród. Głównym celem Klubu Makro PRO jest wsparcie dla klientów w prowadzeniu biznesu. Wstępnym warunkiem członkostwa w klubie jest realizacja zakupów na kwotę 50 tys. zł.

Źródło: e-Hotelarz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *