Golden Tulip Gdańsk Residence podsumowuje tegoroczny lipiec

Golden Tulip Gdańsk Residence w lipcu 2016 osiągnął obłożenie na poziomie 95%, co dało 5725 sprzedanych pokojonocy. Średnio każdego dnia w obiekcie przebywało 564 gości, korzystających z dostępnych usług hotelowych takich jak restauracja czy wellness. Cena średnia za pokój wzrosła o 30% w stosunku do roku ubiegłego. Wzrost przychodów wyniósł 20%, a wskaźnik Rev Par odnotował 23% wzrost w porównaniu rokiem ubiegłym. - To rekordowy miesiąc dla nas od początku działalności. Golden Tulip Gdańsk Residence to silna i rozpoznawalna marka nie tylko w Trójmieście, ale również w Polsce, co przekłada się na bardzo dobre wyniki. – podsumowuje Daniel Danielewicz, dyrektor generalny obiektu. Golden Tulip Gdańsk Residence posiada 195 pokoi i apartamentów rozmieszczonych w 10 kameralnych budynkach. Średnia wielkość pokoju to ponad 40 metrów kwadratowych. W kompleksie znajdują się dwie sale konferencyjne, restauracja oraz kameralne centrum wellness & spa z dwoma basenami, sauną suchą i parową, jacuzzi oraz dwoma gabinetami odnowy biologicznej. Obiekt jest zarządzany przez operatora Qualia Hotel Management zgodnie z zasadami globalnej sieci Louvre Hotels Group – właściciela marek m.in. Golden Tulip, Royal Tulip oraz Tulip Inn.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *