Ryanair wszczyna wojnę cenową

Ryanair wypowiedział wojnę cenową rywalom z tanich linii, ogłaszając największą w swej historii promocyjną wyprzedaż biletów. Przewoźnik, który obecnie włączył w cenę biletów wszystkie dodatkowe opłaty, oferuje na liniach europejskich 10 milionów miejsc w cenie już od 10 funtów brytyjskich. Zakłada, że w minimalnej cenie sprzeda około 3,5 mln biletów, kolejne 3,5 mln znajdzie nabywców po 15 funtów, a reszta - po 20 funtów. Ryanair ma nadzieję, że promocja pozwoli mu osiągnąć założony na ten rok plan przewiezienia 52 mln pasażerów. W roku ubiegłym linie te przwiozły 42 miliony osób. Ryanair ogłosił, że jesli pasażer znajdzie tańszego przewożnika na danej trasie, to linie zwrócą różnicę w cenie - w podwójnej wysokości. Koszt tego posunięcia marketingowego przewoźnik szacuje na około milion funtów szterlingów.

Źródło: e-Hotelarz.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *