Lojalnościowa bomba

Programy lojalnościowe mogą okazać się zabójcze dla amerykańskich przewoźników lotniczych. Eksperci ostrzegają, że zobowiązania z tytułu wylatanych mil narosły do tego stopnia, że linie wpadną w poważne kłopoty, jeśli pasażerowie zechcą masowo polatać sobie za darmo. Mile można dziś zbierać, nie tylko wsiadając do samolotu, ale także korzystając z usług współpracujących z przewoźnikami agencji wynajmu samochodów lub sieci hotelowych. Większość dużych amerykańskich linii lotniczych wydaje ponadto własne karty kredytowe w systemie Visa lub MasterCard, przyznając punkt za każdego dolara wydanego podczas codziennych zakupów. Przewoźników obecnie nie stać na nagradzanie lojalnych klientów na dotychczasowym poziomie.

Źródło: DZIENNIK(2007-05-17) str.: 21

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *