Hotel Trends już listopadzie

Do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 28-29 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victora, dołączyli kolejni sponsorzy. Platynowym Sponsorem został Peugeot, a Złotymi największe sieci hotelarskie: Marriott Internationall i Hilton Worldwide oraz firmy Mil-System, Mextra i Five Stars.

Konferencję otworzy wykład wicepremiera Mateusza Morawieckiego. Mil-System to producent i dystrybutor wysokiej jakości mebli hotelowych, m.in. stołów składanych z możliwością sztaplowania, podłogi składanej Macarena, krzeseł bankietowych oraz akcesoriów wyposażenia sal bankietowych, konferencyjnych i restauracji. Firma Mextra to kolejny producent sztaplowanych krzeseł i stołów przeznaczonych do sal bankietowych i konferencyjnych, od linii ekonomicznej, przez krzesła Alicante z linii Standard, po prestiżową linię Polskich Krzeseł Bankietowych Maestro, dzięki czemu może poszczycić się miejscem w europejskiej czołówce. Five Stars specjalizuje się zarówno w typowych tekstyliach sektora HoReCa (ręczniki, szlafroki, dywaniki łazienkowe, pościel, kołdry oraz poduszki), jak i w tekstyliach wykonywanych na zamówienie pod konkretny projekt. Sponsorami Strategicznymi konferencji są Grupa Hotelowa Orbis i Samsung Electronics, lider na rynku elektroniki użytkowej oraz rozwiązań i urządzeń mobilnych. Organizatorami konferencji Hotel Trends Poland & CEE są „Hotelarz” i Horwath HTL. To największe w Europie Środkowo- Wschodniej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży hotelarskiej. Gromadzi w jednym miejscu właścicieli, inwestorów i kadrę managerską hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Podczas pierwszego dnia konferencji czołowi przedstawiciele polskiej i europejskiej branży hotelarskiej dyskutować będą m.in. o kierunkach zmian w globalnym hotelarstwie i ich wpływie na polski rynek, boomie inwestycyjnym i cyklu koniunkturalnym w polskim hotelarstwie, efektywnej sprzedaży usług i sposobach maksymalizacji przychodów, trendach w projektowaniu hoteli oraz zasadach zarządzania pracownikami z generacji Y. Drugiego dnia odbędą się trzy równoległe sesje tematyczne poświęcone nowym technologiom w hotelarstwie, zmianom w marketingu hotelarskim oraz architekturze i designowi.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *