Chińska sieć oferuje franczyzę w Europie

Chińska Grupa Plateno – piąta pod względem wielkości sieć hotelowa na świecie – ogłosiła wprowadzenie na europejski rynek marki PAI Hotels, oferującej hotelarzom model franczyzowy.

Jak przekonuje Plateno, „cały proces włączenia do sieci PAI Hotels jest łatwy i szybki, co wpływa także na niskie koszty rebrandingu, nawet w porównaniu do innych marek hotelowych oferujących franczyzę w segmencie hoteli ekonomicznych plus“. – Większość marek hotelowych ma bardzo określone wymagania związane z wielkością pokoi, ich wyposażeniem, liczbą pokoi i usługami dodatkowymi, co dla wielu funkcjonujących obiektów stanowi barierę nie do przejścia – twierdzi Roland Paar, wiceprezes Plateno na Europę. – Hotele niezależne to w Europie wciąż blisko 60 proc. rynku, dlatego jestem przekonany, że marka PAI Hotels będzie się cieszyła dużym powodzeniem wśród właścicieli i operatorów hoteli, oferując wszystkie korzyści wynikające z przynależności do sieci hotelowej i otwierając jednocześnie dostęp do tak obiecującego rynku, jakim są Chiny. Od momentu stworzenia tej marki w 2015 roku, otwarto już 120 obiektów i podpisano ponad 200 umów na kolejne realizacje. Teraz nadeszła pora na międzynarodową ekspansję, zwłaszcza na rynki, które cieszą się dużą popularnością wśród chińskich turystów – Europa Centralna jest z pewnością jednym z nich.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *