Na jakim łóżku śpi królowa Anglii

Łóżko jest głównym elementem wyposażenia pokoju hotelowego i jednym z najważniejszych powodów, dzięki którym usatysfakcjonowany gość powraca do obiektu po raz kolejny. Nieważne, czy jest to niewielki pensjonat, czy olbrzymi hotel sieciowy – łóżko jest rzeczą, na której gość spędza prawdopodobnie większość swojego pobytu w pokoju. I to właśnie ono powinno pokazywać to, jak bardzo właściciel obiektu dba o swoich gości.



Inwestycja w łóżka i materace wpływa na postrzeganie obiektu przez gości hotelowych, dlatego jest jedną z najważniejszych w inwestycji wyposażenie hotelu, a z drugiej strony – jednym z najczęściej zgłaszanych problemów w przypadku braku satysfakcji gości. Jak zatem sprawić, aby goście byli zadowoleni z jakości snu i wypoczynku na łóżku?

Materace kieszeniowe dla hoteli premium i budżetowych

Pierwszą rzeczą, nad którą trzeba dobrze się zastanowić, jest budżet, który hotelarz gotowy jest przeznaczyć na zakup nowych łóżek i materacy. Będzie on zróżnicowany w zależności od standardu obiektu i charakteru grupy docelowej. W obiektach klasy premium łóżka hotelowe powinny spełniać oczekiwania najbardziej wymagających gości, gwarantując maksymalny poziom komfortu i wypoczynku. Dobrym wyborem dla obiektów o wysokim standardzie będą łóżka angielskie, dopełnione ręcznie zszywanym kieszeniowym materacem z naturalnym wypełnieniem. Wewnątrz takiego materaca znajdują się sprężyny, z których każda jest umieszczona w osobnej kieszonce, oraz wełna, bawełna, kaszmir i jedwab. System kieszeniowy materaca pozwala na maksyma [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Ksenia Wołczek. Firma Cotton&Co.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *