SPA dla dzieci i młodzieży jakie zabiegi, jakie zasady?

Goście hoteli SPA, często zapracowani i zabiegani, starają się raz na jakiś czas wygospodarować kilka dni, aby spędzić czas wspólnie z dziećmi. Decydują się na hotel SPA, aby również dziecku zafundować relaks i zabawę w luksusowych warunkach. I często to dzieci decydują, gdzie pojedzie cała rodzina, więc warto wiedzieć, jak zadbać o ich dobre samopoczucie i doświadczenie.

Hotele SPA konkurując ze sobą prześcigają się w udogodnieniach, tak dla dorosłych, jak i dla dzieci, bo nie ma nic gorszego dla rodziców niż pobyt w hotelu bez atrakcji dla ich latorośli. Jeśli do tego pogoda nie dopisuje, to zamiast wymarzonego wypoczynku mają urwanie głowy z dziećmi, którym trzeba wymyślać zajęcia.

To dzieci i młodzież wybierają hotel. A potem go recenzują

Baseny, jacuzzi czy zjeżdżalnie są już standardowym wyposażeniem obiektów hotelowych SPA w miejscowościach turystycznych. Rodzice mogą dzięki temu odpoczywać, a dzieci – pod bacznym okiem ratowników – bawić się w wodzie. Wiele hoteli oferuje np. naukę pływania grupową lub indywidualną czy aquaerobik dla najmłodszych. To bardzo pożądane rozwiązania, bo sprawiają, że dzieci są bardzo zadowolone, a jak dziecko jest zadowolone, to i rodzic jest zadowolony. Jak wiadomo, do serc rodziców można dotrzeć przez ich dzieci. Mamy do czynienia ze zjawiskiem nazywanym „dzieciocentryzmem”, polegającym na tym, że mają one znaczący wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych, i to nie tylko produktów czy usług „dziecięcych”, ale nawet takich jak zakup samochodu, mieszkania czy miejsca wypoczynku, zwłaszcza nastolatki, ale nie tylko one. Już siedmiolatki podejmują decyzję, do jakiej restauracji udadzą się rodzice czy gdzie pojadą na wakacje. To wszystko powoduje, że trzeba przygotować specjalną ofertę przeznaczoną pod ich potrzeby. Szczególnie uważać trzeba na nastolatki, które większość wolnego czasu spędzają w mediach społecznościowych i to one często recenzują miejsca wypoczynku dodając komentarze, bo ich rodzice nie zawsze mają na to czas, a czasami i umiejętności. Dzieci i młodzież są bardzo wymagającymi gośćmi w hotelu, dlatego tworzy się dla nich specjalne strefy zabaw, zatrudnia się wykwalifikowanych opiekunów i buduje infrastrukturę rozrywkową. Rodzice zanim przyjadą do hotelu, chcą wiedzieć, jakie atrakcje dla ich dzieci oferuje hotel w pakiecie, a za jakie będą musieli dodatkowo zapłacić. Dlatego osoby odpowiedzialne za administrowanie działaniami informacyjnymi w sieci musza mieć świadomość tego i wyeksponować to na stronie.

Dla kilkulatków zabiegów generalnie nie ma

I tu dochodzimy do sedna, czyli oferty SPA dla dzieci. A hotelowe SPA to nie tylko strefa mokra, w której młodzież i dzieci są już stałymi gośćmi, ale również oferta zabiegowa. A generalnie, nie ma specjalnie przygotowywanych zabiegów dla dzieci do okresu dojrzewania. Dlaczego? Bo mają piękną skórę, nie mają zmarszczek, nie potrzebują wypełniaczy itp. Bo są piękne i młode, a ich potrzeby skóry są minimalne, gdyż ludzki organizm jest tak skonstruowany, że w tym wieku sam sobie radzi z drobnymi urazami czy innymi dolegliwościami. Co zatem można im zaoferować? Prawdę mówiąc, nie za wiele. Zabiegów kosmetycznych raczej dla nich nie ma. Na pewno dziewczynki będą zadowolone z zabiegów manicure i pedicure, mogą też być usatysfakcjonowane z tzw. cukierkowych zabiegów na bazie owoców, warzyw i słodyczy, ucieszy j [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anita Bajdalska

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *