Hotelowa siłownia – dodatkowe źródło przychodów

W ostatnich latach zaobserwować można dynamiczny rozwój rynku fitness w Polsce. Coraz więcej osób biega, jeździ na rowerze, chodzi regularnie do klubów fitness. Ten trend widoczny jest nawet w reklamach niezwiązanych stricte z aktywnością fizyczną. Zdrowy tryb życia i bycie „fit” stało się modne. W związku z tym też coraz więcej gości uzależnia wybór hotelu od możliwości skorzystania ze stref fitness/wellness. Obiekty, które mają w swojej ofercie te strefy, przynoszą większe zyski niezależnie od tego, ilu gości hotelowych z nich korzysta.



Popularny staje się też trend, w ramach którego dobrze wyposażone siłownie hotelowe otwierają się na klientów zewnętrznych, co przynosi dodatkowe przychody całemu hotelowi. Zanim jednak hotelarz zdecyduje się na stworzenie otwartej dla wszystkich strefy fitness, musi przeanalizować przed rozpoczęciem inwestycji wiele czynników. Ważnym elementem jest wybór konsultanta ds. inwestycji fitness. Doświadczona w tym biznesie, wiarygodna osoba przedstawi wszystkie aspekty doboru odpowiedniego sprzętu, jego możliwości, a przede wszystkim określi właściwy kierunek działania na podstawie analizy rynku. Bo trzeba pamiętać, że decydując się na otwarcie strefy fitness dla klientów zewnętrznych, stajemy się automatycznie bardziej klubem fitness o standardzie premium niż standardową siłownią. Jak w każdym dobrze prosperującym biznesie, ogromne znaczenie dla jego sprawnego funkcjonowania ma dobór dobrze wykwalifikowanej kadry pracowników. Jeśli zapewnimy najwyższy standard obsługi zarówno klienta zewnętrznego jak i gościa hotelowego, możemy być pewni, że stworzymy unikatową strefę treningową, przyciągającą kolejnych gości do hotelu i użytkowników strefy fitness.

Jak wykorzystać maszyny treningowe do generowania zysków?

Obiekty hotelowe, również takie, które oferują tylko „podstawową siłownię”, mogą zapewnić sobie wartość dodaną, a więc dodatkowy zysk, dzięki urządzeniom cardio (bieżnie, rowerki, urządzenia eliptyczne – nogi nie odrywają się od podestów-pedałów, urządzenia wielofunkcyjne), które [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Drożdż. Autorka pełni funkcję key account managera w LF Consumer

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *