Grupa eholiday.pl podsumowała 2016 rok

Styczeń to tradycyjnie czas podsumowań. Dlatego Grupa eholiday.pl pokusiła się o krótki bilans minionego roku, zwłaszcza że był to kolejny okres, który bez wątpienia spółka może zaliczyć do udanych. Udało się utrzymać ruch na wysokim poziomie, autorski system rezerwacji online rozpędził się do trzycyfrowej wartości procentowej, a wisienką na torcie okazały się nagrody i wyróżnienia dla autorów portalu. Statystyki odwiedzin W 2016 roku serwis odnotował bardzo wysoką liczbę wizyt oraz unikalnych użytkowników. Średnio eholiday.pl. odwiedzało 1 mln 119 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 2 mln 194 tys. wizyt miesięcznie (dane uśrednione z ostatnich 12 miesięcy). Co ciekawe, ponad 40% ruchu stanowiły w 2016 roku odwiedziny z urządzeń mobilnych i tabletów. Rezerwacje online i nowi partnerzy Segment rezerwacji online stanowi obecnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów na rynku travel. Co ważne, dostrzegają ten trend także właściciele pensjonatów, apartamentów oraz małych nieskategoryzowanych obiektów. Każdego miesiąca Grupa eholiday.pl podpisuje dziesiątki nowych umów na wdrożenie systemu rezerwacyjnego, co potwierdza tylko popularność tego kanału sprzedaży. Obecnie w naszym autorskim systemie rezerwacyjnym znajduje się już blisko 3000 obiektów, co przełożyło się na sprzedaż ponad 56 tysięcy noclegów online. Oznacza to stuprocentowy wzrost w porównaniu do poprzedniego 2015 roku. W 2016 roku Grupa eholiday.pl nawiązała współpracę z serwisem Trivago, dzięki czemu oferty z serwisu eholiday.pl dostępne są także w tej popularnej metawyszukiwarce. Nagrody i wyróżnienia Rok 2016 był kolejnym, w którym doceniły nas niezależne firmy i instytucje. W tym czasie Grupa eholiday.pl znalazła się m.in. w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa (to roczny ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich latach najbardziej dynamicznie powiększały swoją wartość). Otrzymaliśmy także tytuł Geparda Biznesu (uzyskują go te przedsiębiorstwa, których wartość rynkowa wzrosła o co najmniej o 110 proc). Ponadto w czerwcu 2016 roku znaleźliśmy się w zestawieniu TOP10 turystycznych serwisów mobilnych, przygotowanym przez firmę Spicy Mobile (dane z badania Mobience z czerwca 2016 roku). Szkolenia i edukacja Dzielenie się wiedzą to od zawsze element naszej misji i coś, do czego przywiązujemy ogromną wagę. Chcemy nie tylko udostępniać naszym klientom – właścicielom miejsc noclegowych – skuteczne narzędzia promocji, ale także dostarczać im praktycznej wiedzy z zakresu szeroko pojętego marketingu turystycznego. W ramach naszego programu szkoleniowego Travel 2.0, zorganizowaliśmy do tej pory 50 szkoleń w których udział wzięło ponad 1400 hotelarzy. Ale dzielenie się wiedzą to nie tylko szkolenia. Od 5 lat konsekwentnie prowadzimy blog branżowy, na którym można znaleźć niemal 300 artykułów, wśród których sporą część zajmują analizy, porady i praktyczne informacje na temat rynku noclegowego. Podsumowanie Rok 2016 był dla nas rokiem wzrostów, wyróżnień, ale też ciężkiej i satysfakcjonującej pracy. Mamy nadzieję, że obecny rok przyniesie wiele ciekawych rozwiązań, które zadowolą zarówno hotelarzy, jak i coraz bardziej wymagających użytkowników.   Jesteś zainteresowany informacją o systemie rezerwacji eholiday.pl? Kliknij TUTAJ  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *