W hotelu, hoteliku i na polu namiotowym

Tuż przed wakacjami Urząd Ochrony Konkurencji sprawdził 17 przedsiębiorstw prowadzących hotele i pensjonaty. W co trzecim przypadku przedsiębiorcy wprowadzają swoich klientów w błąd, ponieważ nie mieli zgody na prowadzenie tego typu obiektów i nikt nie sprawdził, czy spełniają one wszystkie wymogi by mogły nazywać się hotelami czy pensjonatami. Ale reklamują się i używają właśnie takich nazw. Przepisy bardzo szczegółowo regulują wymogi dotyczące wyposażenia, zakresu świadczonych usług, w tym gastronomicznych, wszystkich obiektów turystycznych.

Źródło: GŁOS KOSZALIŃSKI(2007-06-28) str.: 20

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *