Hotelarze całego Poznania łączą się

Hotelarze, restauratorzy, szefowie Starego Browaru chcą zawiązać fundację, która będzie promować Poznań w kraju i za granicą. Ma ona być wzorowana na słynnej Warsaw Destination Alliance, którą cztery lata temu założyło kilkunastu dyrektorów najlepszych hoteli w stolicy. Opodatkowali się iwykupili reklamy. Ich ubiegłoroczną kampanię w BBC obejrzało 9,5 mln wpływowych Europejczyków.

Źródło: GAZETA WYBORCZA - POZNAŃ(2007-07-27) str.: 4

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *