Matrix dołącza do sponsorów konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE

Matrix, jedna z czołowych marek sprzętu fitness na globalnym rynku komercyjnym oraz najszybciej rozwijającą się marka fitness na świecie została Sponsorem Złotym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie się 17 maja w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Organizatorami wydarzenia są miesięcznik „Hotelarz” i firma doradcza Horwath HTL. Matrix to marka należąca do globalnego koncernu Johnson Health Tech. Ltd., który od 1975 roku produkuje najwyższej klasy profesjonalne urządzenia fitness. Sprzęt Matrix wyróżnia innowacyjność, niepowtarzalny design i najwyższa jakość. Pierwsza edycja Hotel Investment Trends Poland & CEE, będzie forum poświęconym inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Uczestnikami wydarzenia będą przedstawiciele sieci hotelowych, funduszy, banków, pracowni architektonicznych i inwestorzy prywatni zainteresowanych polskim rynkiem hotelowym. Forum ma na celu ocenę potencjału inwestycyjnego polskiego rynku, zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami, tendencjami zarówno ściśle inwestycyjnymi, jak kwestie finansowania, czy też późniejszej sprzedaży. Podczas paneli i sesji tematycznych, eksperci z Polski i zagranicy będą dyskutowali nie tylko o potencjale rynku hotelowego czy kierunkach jego dalszej jego ekspansji, ale także wskażą najlepsze miejsca do inwestowania, hotele z największą stopą zwrotu z inwestycji, a także przeanalizują trendy panujące na sąsiednich rynkach. Sponsorami strategicznymi wydarzenia są Chopin Airport Development i firma Samsung.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *