Marcus Lehnert i Janusz Mitulski podczas Hotel Trends Poland &CEE

Marcus Lehnert, wiceprezes międzynarodowego działu rozwoju w Marriott International weźmie udział w panelu „Czy polski rynek hotelowy jest już gotowy na marki luksusowe?”, natomiast Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo – Wschodnią w panelu „Soft brandy – niezależny styl i przynależność do sieci” podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Markus Lehnert swoją karierę w branży hotelarskiej rozpoczął 30 lat temu, dla sieci Marriott pracuje od 16 lat. Obecnie na stanowisku regionalnego Wiceprezesa ds. rozwoju, Markus odpowiedzialny jest za ekspansję wszystkich marek sieci Marriott w Europie Środkowej, również marki Moxy. Przed objęciem obecnego stanowiska, Markus prowadził działania rozwojowe w krajach skandynawskich, Beneluxu, na Bałkanach, w Grecji, Niemczech, Austrii i w Polsce. Przed dołączeniem do zespołu sieci Marriott, prze 3 lata był konsultantem dla branży hotelarskiej w firmie doradczej PKF, w Londynie. Przez 13 lat zajmował również stanowiska operacyjne w różnych hotelach takich jak Breidenbacher Hof w Düsseldorfie i w londyńskich hotelach The Berkeley, Claridge’s oraz Lanesbrough. Markus mieszka w Szwajcarii. Janusz Mitulski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju w sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, członka Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Do marca 2015 zajmował stanowisko partnera w zespole doradztwa hotelowego Horwath HTL w Polsce. Przez siedem lat pracował w sieci Qubus Hotel jako dyrektor dwóch hoteli, a następnie jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce. Z branżą hotelową związany jest od ponad 10 lat. Posiada rozległe doświadczenie strategiczne i operacyjne zdobyte na rozwijającym się polskim rynku hotelowym. Realizował projekty w zakresie planowania i rozwoju inwestycji hotelowych, pozyskania marek międzynarodowych sieci hotelowych oraz operatorów hotelowych. Brał także udział przy tworzeniu strategii marketingowych, strategii rozwoju oraz repozycjonowania dla działających hoteli. Doradzał przy transakcjach hotelowych.   Konferencja Hotel Trends Poland&CEE odbędzie się w dniach 27-28 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych, poświęconych m.in. Polsce jako najgorętszemu rynkowi inwestycyjnemu w Europie Środkowo-Wschodniej, soft brandom, markom luksusowym, rynkowi hoteli resortowych, a także ocenie rynku według dyrektorów generalnych polskich hoteli. Wieczorem odbędzie się gala, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej Hotelarz Roku 2017 (trwa już przyjmowanie zgłoszeń, więcej na: www.hoteltrends.pl/konkurs ). Drugi dzień, bardziej warsztatowy, będzie się składał z trzech równoległych sesji, a każda z nich z trzech modułów. Jedna z sesji – pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, poświęcona będzie kwestiom bezpieczeństwa hoteli i w hotelach (nowym regulacjom dotyczącym ochrony danych osobowych, zagrożeniom terrorystycznym, przepisom przeciwpożarowym). Druga sesja dotyczyła będzie gastronomii hotelowej, a trzecia zagadnień inwestycyjnych.    

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *