Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź

Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Płauszewską-Dekę, która została dyrektorem sprzedaży i marketingu Expo Łódź.

Katarzyna Myszka dołączyła do załogi łódzkiego hotelu DoubleTree by Hilton jako jedna z pierwszych osób, jeszcze przed jego otwarciem w 2013 roku. Przez 4 lata pełniła funkcję senior MICE managera, zarządzając Działem Sprzedaży Konferencji i Bankietów. Swoją zawodową przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Novotel Warszawa Centrum, jako referent ds. rezerwacji. Pracowała również w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni eventowych. Wykształcenie zdobyła podczas studiów odbytych na King’s College w Londynie, kończąc kierunek zarządzanie biznesem. Do obowiązków Katarzyny Myszki należy między innymi monitorowanie otoczenia rynkowego, analizowanie grup docelowych oraz kształtowanie polityki cenowej, a także nadzór nad pozyskiwaniem organizatorów wydarzeń i realizacją eventów odbywających się w hotelu. Jest także aktywnie zaangażowana w działania mające na celu promowanie hotelu oraz dbanie o wizerunek całego obiektu. DoubleTree by Hilton Łódź to 4-gwiazdkowy hotel powstał w lipcu 2013 roku, w miejscu dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych. Hotel położony jest w centrum miasta, w pobliżu ważnych punktów komunikacyjnych, ośrodków biznesowych oraz rozrywkowych. Oferuje 200 pokoi, restaurację Four Colors, Golden Bar oraz usytuowany na 10. piętrze SPA & Health Club z widokiem na panoramę miasta oraz park.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *