Jury wybrało Hotel z Pomysłem

Na okładce najnowszego wydania „Hotelarza”  laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2017”, stąd na razie prezentujemy okładkę „zastępczą”, aby nie zepsuć niespodzianki naszym czytelnikom.

Ideą konkursu Hotel z Pomysłem jest promowanie najciekawszych rozwiązań architektonicznych, designerskich i funkcjonalnych, inwestycji łączących najnowsze trendy w hotelarstwie ze specyfiką polskiego rynku. Głównym kryterium wyboru jakim kierują się jurorzy – a jest to profesjonalne, blisko 30-osobowe grono, w którego skład wchodzą architekci, projektanci wnętrz, doradcy hotelowi, przedstawiciele stowarzyszeń branżowych, sieci i operatorów oraz eksperci z poszczególnych obszarów hotelarskich – jest pomysł jaki dany obiekt ma na siebie i na swoją obecność na rynku noclegowym. Ponadto w numerze m.in. rozmowa z Aleksem Kloszewskim, partnerem zarządzającym w firmie doradczej Hotel Professionals o kondycji polskiego rynku, najnowszych inwestycjach i spodziewanych rezultatach w kolejnych latach. Katarzyna Łyjak z Profitroom podaje 5 sposobów na obniżenie kosztów reklamy na Facebooku,  Anna Wykurz z We Do Hotels pisze o tym jak w praktyce wykorzystać trendy marketingu online 2018, a Joanna Borczyk z Kancelarii Prawnej Borczyk Strubel podpowiada o czym należy pamiętać opracowując regulamin programu lojalnościowego hotelu.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *