Na okładce najnowszego wydania „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2017”, stąd na razie prezentujemy okładkę „zastępczą”, aby nie zepsuć niespodzianki naszym czytelnikom.
Ideą konkursu Hotel z Pomysłem jest promowanie najciekawszych rozwiązań architektonicznych, designerskich i funkcjonalnych, inwestycji łączących najnowsze trendy w hotelarstwie ze specyfiką polskiego rynku. Głównym kryterium wyboru jakim kierują się jurorzy – a jest to profesjonalne, blisko 30-osobowe grono, w którego skład wchodzą architekci, projektanci wnętrz, doradcy hotelowi, przedstawiciele stowarzyszeń branżowych, sieci i operatorów oraz eksperci z poszczególnych obszarów hotelarskich – jest pomysł jaki dany obiekt ma na siebie i na swoją obecność na rynku noclegowym.
Ponadto w numerze m.in. rozmowa z Aleksem Kloszewskim, partnerem zarządzającym w firmie doradczej Hotel Professionals o kondycji polskiego rynku, najnowszych inwestycjach i spodziewanych rezultatach w kolejnych latach.
Katarzyna Łyjak z Profitroom podaje 5 sposobów na obniżenie kosztów reklamy na Facebooku, Anna Wykurz z We Do Hotels pisze o tym jak w praktyce wykorzystać trendy marketingu online 2018, a Joanna Borczyk z Kancelarii Prawnej Borczyk Strubel podpowiada o czym należy pamiętać opracowując regulamin programu lojalnościowego hotelu.
Dodaj komentarz