Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia, a co za tym idzie coraz wyższe oczekiwania finansowe powodują, że właściciele i managerowie hoteli muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników, a jednocześnie optymalizować koszty – temu poświęcone było szkolenie Akademii Hotelarza, które odbyło się 15 lutego w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.




Szkolenie poprowadził Maciej Knyrek, dyrektor generalny hotelu AC by Marriott Wrocław. Przedstawił tematy związane z poszczególnymi elementami procesu rekrutacji i analizą rynku pracy, zalety i wady outsourcingu, zasady zatrudniana obcokrajowców. Przybliżył kwestie employer brandingu, czyli wizerunku hotelu jako pracodawcy („Traktuj pracownika tak jak gościa”), metody utrzymania najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń, motywacje kandydatów. Podczas części popołudniowej omówił zagadnienia związane z zasadami wynagradzania stosowanymi przez sieciowe i niezależne hotele w Polsce oraz tworzenia systemów premiowych.

Przedstawił też metody zwiększania wydajności pracy i optymalizacji kosztów zatrudnienia. W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny szkolenia, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy. Tematy i terminy kolejnych szkoleń na www.akademia-hotelarza.pl. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *