Hotele Chopin Airport Development w akcji „Weekend za pół ceny”

Wszystkie hotele należące do Chopin Airport Development po raz kolejny biorą udział w akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”, organizowanej przez POT we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. W akcji weźmie też udział hotel Moxy przy lotnisku Katowice-Pyrzowice, który zostanie uruchomiony na początku września.


– Od samego początku spółka Chopin Airport Development włącza się w akcję „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. W kolejnej, piątej już edycji, wezmą udział wszystkie nasze hotele – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development. – Cieszymy się, że poprzez udział w ogólnopolskiej kampanii turystycznej promującej Polskę umożliwiamy turystom odkrywania pięknych miejsc naszego kraju, oferując przy tym korzystne ceny naszym gościom.

W V edycji akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” biorą udział wszystkie hotele należące do ChAD: trzy hotele w Warszawie przy lotnisku na Okęciu – Renaissance, Courtyard by Marriott i Hampton by Hilton, a także Hampton by Hilton Gdańsk zlokalizowany bezpośrednio przy Porcie Lotniczym Gdańsk, Moxy Katowice Airport oraz Best Western Hotel Jurata. Aby skorzystać z tej oferty w obiektach należących do Chopin Airport Development należy zgłosić się e-malowo do recepcji jednego z hoteli wpisując w temacie e- hasło: „Weekend za pół ceny”. Sprzedaż ofert zostanie uruchomiona 19 września.

– Akcja zachęca naszych rodaków do zobaczenia więcej, czyli do zwiedzania Polski i odkrywania miejsc jeszcze nieodkrytych. To fantastyczna inicjatywa sama w sobie, a możliwość poznawania naszego kraju i jego atrakcji za pół ceny powoduje, że z roku na rok zainteresowanie nią jest coraz większe. Widzimy to po liczbie rezerwacji w naszym hotelu – podkreśla Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Akcja organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną w dniach 5–7 października 2018. „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to ogólnopolska akcja promocyjna, do której przedsiębiorcy z branży turystycznej zgłaszają swoje oferty, a turyści – korzystają z nich w obniżonych cenach. Akcję zainicjowało Ministerstwo Sportu i Turystyki.

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *