Będąc globalną firmą, obecną już w 130 krajach i terytoriach, widzimy, że naszą branżę zmienia nie tylko technologia. Innowacyjność to już coś więcej niż tylko mobile check-in, który jest standardem w naszych obiektach, ale również wprowadzenie nowych produktów i usług – mówi w najnowszym „Hotelarzu” Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią.
- Oferujemy już na przykład możliwość rezerwacji na rejsy luksusowymi The Ritz Carlton czy też wynajmu apartamentów w Londynie w ramach The Tribute Portfolio. W Chinach razem z naszym partnerem strategicznym Alibaba testujemy w dwóch hotelach meldowanie gości z użyciem technologii rozpoznania twarzy, a w USA wspólnie z Amazonem będziemy wprowadzać możliwość zamówienia room service i innych usług poprzez urządzenie Alexa. Z kolei poprzez stronę Marriott Moments nasz gość może zarezerwować bilety na koncert, zwiedzanie miasta i dziesiątki innych atrakcji (np. w Warszawie oferujemy 120 różnych atrakcji) i zapłacić za nie również punktami Marriott Rewards - dodaje Mitulski.
Więcej o zastosowaniu nowoczesnych technologii w hotelarstwie piszemy w najnowszym „Hotelarzu”, którego prenumeratę zamówić można TUTAJ.
Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.
Dodaj komentarz