Czym i jak czyścić podłogi w hotelu?

Czyszczenie podłóg będzie odbywało się sprawniej i szybciej, jeśli serwis sprzątający będzie miał zapewnione wysokoskoncentrowane produkty o wyspecjalizowanym działaniu oraz profesjonalny sprzęt do mycia maszynowego, np. szorowarki.



Niezwykle istotny jest dobór właściwych środków czyszczących i codzienne mycie oraz odkurzanie podłóg i posadzek. W tym celu należy stosować wyłącznie środki profesjonalne, które lepiej radzą sobie z zabrudzeniami, a przy okazji pielęgnują czyszczoną powierzchnię i są bardziej wydajne. To pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Stosowane preparaty powinny spełniać najwyższe standardy i wymogi obowiązujące w sektorze usług hotelowych.

INNOWACYJNE POLIMERY

Decydując się na zakup środków do mycia podłóg, warto poszukać w ich składzie innowacyjnych polimerów, które pomogą w zachowaniu bieżącej czystości. Ich dodatek w produktach do mycia powierzchni zmywalnych podłóg hotelowych zapewnia tzw. efekt hydrofobowy, polegający na odpychaniu cząstek wody. Dzięki temu zapobiega się powstawaniu nieestetycznych smug oraz plam, np. z twardej wody. Powierzchnia także szybciej wysycha, co jest korzystne szczególnie w miejscach o nasilonym ruchu, np. korytarzach hotelowych czy holach wejściowych. Kolejną zaletą polimerów jest pogłębienie naturalnego koloru czyszczonej powierzchni oraz pozostawienie delikatnego połysku. Należy pamiętać również o dopasowaniu preparatu do rodzaju czyszczonej powierzchni. Inne środki stosuje się do mycia paneli i podłóg laminowanych, inne do m [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Nowak, Clinex Nanochem

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *