Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu

Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy. Jak to zrobić skutecznie, dyskutowaliśmy podczas seminarium Akademii Hotelarza, które odbyło się w hotelu Sopot Marriott Resort & Spa. Nasi eksperci - Blanka Retmańska-Man i Artur Trukawiński, omówili m.in. zagadnienia związane z najskuteczniejszymi systemami motywacyjnymi, budową systemu prowizyjnego, skutecznym delegowaniem zadań i systemami raportowania, a także z tworzeniem realnych założeń budżetowych. W zgodnej opinii uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a użyteczność przekazanej wiedzy została oceniona na 5,6 w 6-stopnioej skali. Plan kolejnych seminariów Akademii Hotelarza dostępny jest na www.akademia-hotelarza.pl  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *