Procedury operacyjne w hotelarstwie

Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Szczegółowo i na konkretnych przykładach Aneta Stępkowska omawiała poszczególne procedury i procesy, wyjaśniała na czym polega ich mapowanie oraz znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym. Wyjaśniała także wszystkie meandry i niejasności związane z tą tematyką na podstawie swojego 30-letniego doświadczenia w tej branży. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko, przyznając po 6 punktów za jego wartość merytoryczną, zakres tematyki i sposób przekazania informacji. Aneta Stępkowska, która prowadziła szkolenie Akademii Hotelarza „Procedury operacyjne w hotelarstwie” jest dyrektorem generalnym hotelu Courtyard by Marriott Warszawa. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott. A najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza: Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej” już 20 listopada w Hotelu Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1. Poprowadzi je Andrzej Przeniosło,  dyrektor generalny Hotelu Nosselia. Więcej informacji i zapisy TUTAJ  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Procedury operacyjne w hotelarstwie

  1. W tym samym artykule Aneta Stepk owska raz ma 20 letnie doświadczenie a w innym miejscu 30 letnie w hotelarstwie. To należy wyjaśnić.

Skomentuj Dareko Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *