Bez polskiego pośrednika

Coraz więcej hoteli, chcąc zdobyć możliwie dużo niemieckich grup, próbuje docierać do kontrahentów zza Odry omijając rodzime agencje. Na takiej bezpośredniej współpracy hotel może tylko zarobić – dzieli się z niemieckim biurem prowizją polskiego pośrednika .
Hotelarstwo w Polsce, zwłaszcza w regionach i miastach szczególnie atrakcyjnych turystycznie, żyje z grup.

Niemcy to, według różnych szacunków, około 40–50 proc. turystów zagranicznych, którzy przyjeżdżają do naszego kraju. Powoli ta tendencja się zmienia, mamy coraz więcej gości zza wschodniej granicy – i to takich, których celem jest zwiedzanie i wydawanie pieniędzy, a nie Stad ion Tysiąclecia – oraz z [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *