Myszką do informacji

Zanim internetem zawładnie technologia Wi-Max, czyli internet bez granic, kilka innych „pomysłów” warto wprowadzić do oferty hotelu.

Niegdyś – w legendarnych już latach 70-tych – jeden z sekretarzy PZPR stwierdził, że Polska na węglu stoi. Gensek ten dawno przeszedł do historii, a z węglem jest dziś „ino problem”. Współczesny świat – w tym również Polskę – szczęśliwie zbudowano na informacji. Jedną z tych branż, która absolutnie musi o tym pamiętać, jest hotelarstwo.

O dostęp do informacji – maksymalnie szeroki – starają się wszyscy. Hotelowi goście przyzwyczaili się, że dostęp do informacji odbywa się za pomocą myszki, e-maila oraz poczty głosowej. Na szczęście współczesna technika również w tych dziedzinach nie stoi w miejscu. Najnowsze jej osiągnięcia to:

VoIP – Voice over Internet Protocol. Jest to technologia pozwalająca wykonywać rozmowy telefoniczne za pomocą szerokopasmowego internetu (zamiast tradycyjnych linii telefonicznych). Hotelarze w większości podchodzą do VoIP jak do [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *