Czas na Slow Food

Międzynarodowy ruch „Slow food” powstał między innymi po to, by przeciwstawić się koncepcji tzw. Fast food (szybkiego jedzenia). Ruch promuje dobre jedzenie oraz szeroko pojętą kulturę wina. Włączając się w słuszną ideę popularyzowania tego, co dobre, na łamach „Hotelarza” będziemy co miesiąc prezentować polskie oraz zagraniczne produkty, które wpisują się w nurt niespiesznego smakowania potraw.

Międzynarodowy ruch „Slow food” powstał między innymi po to, by przeciwstawić się koncepcji tzw. Fast food (szybkiego jedzenia). Ruch promuje dobre jedzenie oraz szeroko pojętą kulturę wina. Włączając się w słuszną ideę popularyzowania tego, co dobre, na łamach „Hotelarza” będziemy co miesiąc prezentować polskie oraz zagraniczne produkty, które wpisują się w nurt niespiesznego smakowania potraw.

Ruch nazywany obecnie „Slow food” został założony w 1986 r. przez Włocha Carlo Petrini. Dziś, po 19 latach działalności, jest to duża, prężnie działająca i rozwijającą się międzynarodowa organizacja zrzeszająca blisko 83 tys. członków na wszystkich kontynentach. „Slow food” ma swoje biura m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, USA i Japonii. Jego członkowie stawiają sobie za cel promocję dobrego jedzenia oraz kultury wina; otwarcie bronią też tradycyjnego rolnictwa, opartego na biologicznej różnorodności i ekologicznych metodach produkcji. Jednak ruch „Slow food” powstał również po to, by przeciwstawić się koncepcji tzw. Fast food (szybkiego jedzenia). Członkowie tej organizacji podkreślają, że tradycyjne metody produkcji – jeśli dzięki nim otrzymujemy najwyższej klasy produkty – to powód do dumy. Uważają, że nie można ich odrzucać, wręcz przeciwnie: trzeba je bronić, wspierać i pielęgnować. „Slow food” to sprzeciw wobec standaryzacji smaków oraz uniformizacji potrzeb ludzi.
Na łamach „Hotelarza” będziemy prezentować mniej znane – polskie oraz zagraniczne – produkty sp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *