Marki wyrastają jak grzyby po deszczu

Autor: Piotr Stawiński
Jednym ze zjawisk charakterystycznych dla współczesnego hotelarstwa jest masowe tworzenie przez sieci coraz większej liczby nowych marek. Dzięki nim chcą – z jednej strony – zaspokajać coraz bardziej różnorodne potrzeby zróżnicowanych grup docelowych i objąć swoim zasięgiem jak większą liczbę klientów. Z drugiej – przyciągać nowych inwestorów do sieci. SIGNIA HILTON Liderem w kreowaniu nowych marek jest Hilton, który co roku wprowadza na rynek nowy brand. W 2017 r. otwarto w USA pierwsze hotele pod ekonomiczną marką Tru by Hilton, pozycjonowaną poniżej Hamptona, oraz pod Tapestry Collection by Hilton – 4-gwiazdkowym soft brandem z segmentu Hilton Garden Inn skupiającym niezależne hotele poza centralnymi lokalizacjami. W 2018 r. ogłoszono stworzenie lifestyle'owej marki miejskiej Motto by Hilton, czerpiącej z doświadczeń hostelowych, ale bez wieloosobowych pokoi. Będą to mikrohotele z pokojami o pow. 14 m kw. i wielofunkcynymi meblami, np. łóżkami chowanymi w ścianie. W tym roku Hilton ogłosił powstanie kolejnej, 17. marki o zupełnie innym charakterze – Signia Hilton. Skupiać będzie ona duże hotele konferencyjne w centralnych lokalizacjach największych miast z kilkuset pokojami i powierzchnią konferencyjną według przelicznika 75 stóp kwadratowych (ok. 7 m kw.) na każdy pokój. C [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *