Procedury operacyjne w hotelarstwie kluczem do zwiększenia zysku

Niemal 20 uczestników reprezentujących hotele miejskie i resortowe, wzięło udział w ósmym w tym roku i jednocześnie ostatnim przed wakacjami szkoleniu z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem warsztatów była rola i znaczenie procedur operacyjnych w funkcjonowaniu hotelu.

 Seminarium w hotelu Courtyard by Marriott prowadziła Aneta Stępkowska, dyrektor obiektu. Stępkowska posiada ponad 20 letnie doświadczenie w hotelarstwie. W swojej karierze zawodowej zarządzała m.in. hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.

W części I szkolenia uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu klasyfikacji standardów operacyjnych, mapowania działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi, a także podziału procedur na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności.

Tematami części popołudniowej były natomiast rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny, znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym, a także audyty.

W zgodnej ocenie uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a przekazana wiedza przyczyni się do usprawnienia procesów związanych z procedurami w obiektach.

Plan szkoleń Akademii na sezon jesienny będzie dostępny już w lipcu na https://akademia-hotelarza.pl/


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *