W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz Fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, Grupa Radisson i jej akcjonariusze określili wspólne plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku. Kluczowym elementem nowej strategii ma być otwarcie pierwszych hoteli pod wspólnym szyldem obu marek. Pierwszym obiektem, który będzie funkcjonował w ramach partnerstwa tych marek jest Radisson Blu Hotel Frankfurt.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/06/Co-branding_inauguracja-w-hotelu-Radisson-Blu-Hotel-Frankfurt-2-1024x779.jpg)
W hotelu otwartym pod wspólną marką goście mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży, i które sprawią, że poczują się jak w domu. Nowa oferta hotelowa obejmuje wszystkie elementy pobytu: począwszy od menu i kart hotelowych dostępnych w języku chińskim, przez drobne akcenty w pokojach, takie jak czajniki i wybór herbat chińskich oraz dostęp do chińskich kanałów telewizyjnych i czasopism za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch, po możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatnicza UnionPay. Radisson Blu Hotel Frankfurt rozszerzył także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton. W karcie hotelowej restauracji Welcome Corner, dostępnej także w ramach Room Service, są obecne dania kuchni chińskiej, takie jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem pod hajnańsku i singapurska zupa Laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu.
– Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu – mówi Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB oraz przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2019/06/Co-branding_inauguracja-w-hotelu-Radisson-Blu-Hotel-Frankfurt-1-1024x683.jpg)
Jako element prac nad otwarciem hotelu pod szyldem oby marek, uruchomiono również program wymiany kadr. Grupa pracowników składająca się z szefów kuchni, managerów oraz pracowników różnych szczebli z hoteli i centrali Radisson Hotel Group spędziła trzy miesiące w Szanghaju, aby móc następnie wprowadzić prawdziwie chińskie doświadczenia do europejskich hoteli. Chiński zespół natomiast przyjechał do Europy, aby lepiej zrozumieć ducha lokalnego hotelarstwa. W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostaną od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International Pozostałe obiekty z grupy będą na niej dostępne do końca roku.
– Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA i tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca – podkreśla Chen Liming, wiceprzewodniczący zarządu i dyrektor wykonawczy oraz wiceprzewodniczący komitetu wykonawczego zarządu Jin Jiang International.
Komentarze