Pierwszy hotel pod wspólną marką Jin Jiang Radisson Hotel Group

W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz Fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, Grupa Radisson i jej akcjonariusze określili wspólne plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku. Kluczowym elementem nowej strategii ma być otwarcie pierwszych hoteli pod wspólnym szyldem obu marek. Pierwszym obiektem, który będzie funkcjonował w ramach partnerstwa tych marek jest Radisson Blu Hotel Frankfurt.

W hotelu otwartym pod wspólną marką goście mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży, i które sprawią, że poczują się jak w domu. Nowa oferta hotelowa obejmuje wszystkie elementy pobytu: począwszy od menu i kart hotelowych dostępnych w języku chińskim, przez drobne akcenty w pokojach, takie jak czajniki i wybór herbat chińskich oraz dostęp do chińskich kanałów telewizyjnych i czasopism za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch, po możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatnicza UnionPay. Radisson Blu Hotel Frankfurt rozszerzył także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton. W karcie hotelowej restauracji Welcome Corner, dostępnej także w ramach Room Service, są obecne dania kuchni chińskiej, takie jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem pod hajnańsku i singapurska zupa Laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu.

– Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu – mówi Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB oraz przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group.

Jako element prac nad otwarciem hotelu pod szyldem oby marek, uruchomiono również program wymiany kadr. Grupa pracowników składająca się z szefów kuchni, managerów oraz pracowników różnych szczebli z hoteli i centrali Radisson Hotel Group spędziła trzy miesiące w Szanghaju, aby móc następnie wprowadzić prawdziwie chińskie doświadczenia do europejskich hoteli. Chiński zespół natomiast przyjechał do Europy, aby lepiej zrozumieć ducha lokalnego hotelarstwa. W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostaną od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International Pozostałe obiekty z grupy będą na niej dostępne do końca roku.

– Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA i tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca – podkreśla Chen Liming, wiceprzewodniczący zarządu i dyrektor wykonawczy oraz wiceprzewodniczący komitetu wykonawczego zarządu Jin Jiang International.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *