Wpływ nowoczesnych technologii na postrzeganie hoteli

Arthur C. Clarke, autor „2001: Odysei kosmicznej”, powiedział, że każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nierozróżnialna od magii. Ta „magia” otacza ludzi na każdym kroku i zmienia sposób, w jaki pracują, spędzają czas, a nawet śpią czy podróżują. W hotelarstwie oczarowanie gościa jest szczególnie ważne. To nie tylko usługi na najwyższym poziomie, ale także nowoczesne technologie, zwiększające komfort pobytu i często decydujące o całościowych wrażeniach.

Wmaju 2019 r. instytut SW Research na zlecenie firmy Samsung przeprowadził badanie dotyczące wykorzystania nowoczesnych urządzeń elektronicznych w hotelach 4- i 5-gwiazdkowych. SW Research przepytał 421 osób, które w ostatnich 12 miesiącach zatrzymywały się w takich hotelach w Polsce przynajmniej na jedną noc. Wnioski płynące z badania są jednoznaczne: nowe technologie mają duży wpływ na to, jak hotele są postrzegane przez klientów. Większa liczba sprzętu i jego lepsza jakość sprawiają, że hotele jawią się jako bardziej prestiżowe, nowoczesne i luksusowe.

W torbie laptop, smartfon i… router

Mimo że współczesne hotele naszpikowane są sprzętami elektronicznymi, to są urządzenia, bez których większość gości nie wyobraża sobie rozpoczęcia podróży. Pierwsze miejsce smartfona (75 proc.) i laptopa (65 proc.) nie dziwi, ponieważ są to rzeczy osobiste, których nie zastąpią rozwiązania dostępne w hotelu. Na uwagę zasługuje natomiast potrzeba zabierania routera Wi-Fi, który w hotelach tej klasy powini [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Michał Bordewicz, Samsung

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *