Prezes Hiltona zapowiada dwie nowe marki w segmencie lifestyle   INWESTYCJE

Prezes Hiltona Chris Nassetta zapowiedział wprowadzenia dwóch nowych marek segmencie lifestyle, pierwszą z nich – pozycjonowaną powyżej Hilton Garden Inn – w ciągu pół roku. Druga funkcjonować będzie w segmencie luxury lifestyle. Tylko w ub.r. Hilton wprowadził trzy marki: Motto by Hilton, LXR i Signia Hilton. Obecnie ma ich 17.

Podczas spotkania z analitykami giełdowymi Chris Nassetta nie podał jeszcze nazw marek i szczegółowej daty ich wprowadzenia. – Po pierwsze, są ogromne możliwości na globalną skalę w segmencie, nazwałbym go upscale lifestyle, powyżej Hiltona Garden Inn. Myślę, że nowa marka ma ogromny potencjał na setki i tysiące hoteli na całym świecie. Obecnie jesteśmy na etapie soft launchu i przedstawiania pomysłu naszej hiltonowskiej społeczności deweloperskiej. Odbiór jest spektakularny – powiedział prezes Hiltona, zapowiadając, że pierwsza z tych marek powinna wejść na rynek w ciągu sześciu miesięcy, gdy dopracowane zostaną produkt, serwis, a na stole będą podpisane umowy.

Druga marka, która zadebiutuje później, będzie funkcjonowała w wyższym segmencie luxury lifestyle. Jak przyznał Nassetta, Hilton myślał od ok. dekady o takiej marce, ale wcześniej skoncentrował się na innych możliwościach. – Żeby było jasne, nie będziemy wprowadzać na rynek trzech marek każdego roku. Myślę, że w przyszłym roku prawdopodobnie wprowadzimy jedną, a w ciągu kilku lat tę z segmentu luxury lifestyle.

Obecnie w sieci Hiltona działa 17 marek, a jeszcze 10 lat temu było ich ok. 10. W ostatnich latach, poza Motto, LXR i Signią, wprowadzono także m.in. ekonomiczną Tru w USA oraz soft-brandy Tapestry Collecion i Canopy Collection. W 2019 r. sieć planuje świętować otwarcie 100. hotelu pod marką Tapestry, 500. aparthotelu Homewood Suites, 850. Hiltona Garden Inn oraz 2,5-tysięcznego Hamptona, co według słów Nassetty pokazuje stale rosnącą siłę nowych i starszych marek.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *