Odświeżona marka Sheraton

Grupa hotelowa Starwood Hotels and Resorts Worldwide zamierza zmodernizować swoją flagową markę - największą i najbardziej globalną sieć - Sheraton Hotels & Resorts. Wieloletni program rewitalizacyjny, który zaczął się w 2007 roku, objął obiekty rozmieszczone na całym świecie. Ponad 2 miliardy dolarów przeznaczono na nowe inwestycje a 1,3 miliarda na remont już istniejących. Do tej pory ponad połowa hoteli Sheraton w Ameryce Północnej zostało zmodernizowanych: 63 z 98 planowanych renowacji zostało już ukończonych, a w przypadku kolejnych 30 nastąpi to do końca tego roku. Sheraton otworzył również 26 nowych hoteli w 2008 r., w tym 16 w Ameryce Północnej, pod koniec 2009 roku ma być ich już o 20 więcej na całym świecie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *