Internet dobry na kryzys

Hotele, które są obecne w sieci cieszą się większą liczbą rezerwacji i większym obłożeniem. Przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych badania wykazały, że pierwszym czynnikiem decydującym o wyborze hotelu jest właśnie jego obecność sieci. Prawie jedna trzecia z ankietowanych osób powiedziała, że rezerwacji hotelu dokonuje poprzez stronę internetową. "Widzimy, jak niezbędna jest obecność online dla hoteli. Nawet w przypadku mniejszych obiektów nie można ignorować tego faktu" – powiedziała dla agencji Reuters Sheri Lambert - wiceprezes do spraw turystyki i rekreacji firmy Synovate. Prawie połowa respondentów dostrzegła brak portali porównujących ceny i usługi hoteli, podczas gdy co dziesiąty z nich stwierdził,że wybiera pierwszy hotel w sieci, który ocenia jako wart wyboru na podstawie tego, co widzi na stronie.

Źródło: własne


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *