Automatyka w hotelu

Rosnąca konkurencyjność na rynku hotelarskim zmusza przedsiębiorców do szukania innowacyjnych technologii, które nie tylko zoptymalizują pracę w hotelu, ale także nadadzą mu atrakcyjność. Jakie wybierać rozwiązania i jak je wdrażać?

Przemyślana inwestycja hotelowa, odpowiednio zaprojektowana konstrukcja oraz plan dla poszczególnych rozwiązań technologicznych to klucz do sprawnego zarządzania zasobami działającego hotelu.

Au tomatyka w zarządzaniu hotelem

Coraz popularniejszą praktyką wśród inwestorów jest wdrożenie automatyki hotelowej. Za pomocą urządzenia mobilnego można uzyskać dostęp do najważniejszych funkcjonalności obiektu: zarządzania zamkami, sygnalizacji obecności gości w pokojach, sterowania urządzeniami grzewczymi i wentylacyjnymi, sterowania oświetleniem czy bezpośredniego kontaktu z gośćmi (instalacja przywoławcza). Automatyka hotelowa to również dużo sprawniejsze administrowanie całym obiektem i współpraca z systemami już wdrożonymi w hotelu (w recepcji, gastronomii, strefie SPA). Przedsiębiorcy często decydują się na taką inwestycję właśnie na etapie kosztorysowania powstającego obiektu. System wpisuje się również w aktualny trend proekologiczny. Hotele takie są sygnowane jako „ekopozytywne”. Decydując się na zainstalowanie takiego systemu, można odnieść zatem dwie korzyści: materialną, [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Automatyka w hotelu

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *