Polska w centrum zainteresowania Radisson Hotel Group   INWESTYCJE

Stałe zainteresowanie dynamicznym rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz sektorem hotelarsko-gastronomicznym skłoniło Radisson Hotel Group do organizacji corocznego spotkania z lokalnymi interesariuszami. Wydarzenie All Eyes on Poland 2.0 podsumowuje osiągnięcia mijającego roku w obszarze rozwoju w Polsce i przedstawia strategię na najbliższe lata.

Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju Radisson Hotel Group, i Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju

W corocznym spotkaniu wzięło ponad 80 przedstawicieli firm z sektora nieruchomości, inwestorów oraz pozostałych partnerów biznesowych grupy w Polsce. Mieli oni okazję spotkać się z gronem osób zarządzających w grupie w takich obszarach jak rozwój, sprawy operacyjne, relacje inwestorskie, prawo, komunikacja, wzornictwo  i kwestie techniczne. Wyniki działalności biznesowej grupy na przestrzeni ostatniego roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju oraz Olof Karlsson, dyrektor regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch.

– Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce– mówi Elie Younes.

Uczestnicy All Eyes on Poland 2.0 poznali szczegółowe plany rozwoju oraz  mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami operacyjnymi wprowadzonymi w obiektach w Polsce. Grupa będzie stawiać na dalszy rozwój poprzez realizację koncepcji mieszkań z obsługą (tzw. serviced appartments) w głównych polskich metropoliach, wprowadzenie marki Radisson do największych i średnich  miast oraz do ośrodków wypoczynkowych, a marki Radisson RED do Trójmiasta.

Radisson Hotel Group intensywnie inwestuje w Polsce, która jest jednym z kluczowych rynków rozwoju. Przekłada się to na 19 hoteli z 4,5 tys. pokoi, w tym 13 działających i sześć w fazie budowy. Grupa Radisson jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie pięć marek Radisson Hotel Group: Radisson Blu, Park Inn by Radisson, wprowadzone ostatnio Radisson Collection i Radisson oraz Radisson RED, pod którą pierwszy obiekt otwarty ma być w przyszłym roku w Krakowie, a potem w Warszawie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *