Nowe oblicze marki Orbis

Grupa Orbis zdecydowała się na wprowadzenie nowego logotypu określającego obecny wizerunek firmy - nowoczesnej, dynamicznej, dostosowującej się do potrzeb klientów. Nowy logotyp ma być wyrazem tych właśnie cech.

System wprowadzania nowego logotypu grupy hotelowej będzie trwał rok. Pierwszym jego etapem będzie zmiana oznakowania hoteli Orbisu - poinformowała Agnieszka Kalinowska z biura public rela-tions tej firmy. Na masztach wszystkich hoteli zawisną flagi z nowym logo, zmienione zostaną szklane tablice umieszczone przy wejściu do hoteli. Na fasadach wybranych hoteli zostaną powieszone mega banery. W lobby hoteli zostanie umieszczona mapa Polski z za-
znaczonymi lokalizacjami i logami hoteli Orbisu. Nowy znak graficzny będzie prezentowany podczas imprez organizowanych przez Orbis, targów turystycznych oraz wydarzeń, którym spółka będzie mecenasem. Głównym elementem przedstawienia nowego logotypu szerszej publiczności będzie kampania reklamowa pod hasłem: „Istota nowoczesnego hotelarstwa". •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *