How to Open a Financially Successful Bed&Breakfast or Smali Hotel

Ta wszechstronna publikacja (sprzedawana w komplecie z płytą CD) w sposób niezwykle przejrzysty wyjaśnia, jak założyć, obsługiwać i – co najważniejsze – z sukcesem zarządzać obiektem typu bed&breakfast lub małym hotelem. Autorzy przestrzegają: Bez względu na powody, dla których chcesz otworzyć mały hotel, pensjonat lub obiekt typu bed&breakfast, powinieneś mieć świadomość, że aby osiągnąć sukces, […]

Czytaj dalej


Zawsze ciepłe zawsze świeże

Rozwiązaniem dla hoteli obsługujących bankiety i duże konferencje jest stosowanie systemu bankietowego, tzw. cook&chill. Tradycyjny system przygotowywania potraw wyglądał następująco: przygotowanie produktów, gotowanie, nakładanie na talerze, serwowanie. Wszystkie te czynności odbywały się na kilka godzin przed bankietem. Co powodowało zamieszanie w kuchni, potrzebę zatrudniania dużej liczby osób. Najpoważniejszą wadą tego systemu było to, że potrawy […]

Czytaj dalej


Prezentacja

Nowy produkt Thalx ion Thalasso eticsLinia Thali’svelt to produkty o intensywnym i skutecznym działaniu wyszczuplającym. Redukujące nadmiar tkanki tłuszczowej, dzięki zespołowi aktywnych związków na bazie alg i kofeiny zamkniętych w specjalnych nośnikach – nanosferach, przyspieszających procesy lipolizy w organizmie. Na-nosfery uwalniają stopniowo swoją zawartość, dopasowując poziom aktywnych związków do indywidualnego zapotrzebowania skóry. Tam rozkładają trójglicerydy […]

Czytaj dalej


Restauracja wygodna i smaczna

Modne i bogate restauracje w Nowym Jorku czy Londynie w celu utrzymania swojego statusu aranżują wnętrza na nowo co rok lub dwa lata. Zamiast w we wzornictwo lepiej więc zainwestować w dobrej klasy sprzęt kuchenny. Będzie służył przez całe lata Restauracja nie jest monumentem zbudowanym na cześć właścicieli hotelu. Jej podstawowa funkcja to praca w […]

Czytaj dalej


Podaj to z klasą

Przy organizacji bankietów bardzo istotne jest doświadczenie organizatora oraz kelnerów Na konferencjach, sympozjach i dużych imprezach najlepszą formą lunchu jest bufet. Na mniejszych spotkaniach – np. szkoleniach – popularną formą są lunche serwowane, przygotowywane w oddzielnej sali. Wybór formy lunchu zależy od przewidzianej liczby uczestników spotkania, jak i czasu, jaki na niego przeznaczono. Przy 20 […]

Czytaj dalej


Zadbaj o swój wizerunek. Public relations hotelu – cz. I

Arnold PabianAutor jest profesorem, kierownikiem Katedry Podstaw Marketingu Politechniki Częstochowskiej. Wykłada również w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Turystyki w CzęstochowiePoprzez komunikaty skierowane na zewnątrz hotel stara się przekonać społeczeństwo, że jest biznesem, któremu warto zaufać. obry wizerunek oznacza uznanie społeczne wyrażające się w postrzeganiu danej organizacji jako solidnej, odpowiedzialnej, uczciwej, wrażliwej na problemy regionu. Tworzenie […]

Czytaj dalej


W życiu trzeba mieć szczęście. Finansowanie inwestycji w hotelarstwie – cz. VI

Jerzy MiklewskiAutor jest doświadczonym dyrektorem hoteli. Obecnie wiceprezes zarządu spółki INVEST0N będącej właścicielem sieci hoteli IdeałCzęsto powtarzam maksymę, że żeby mieć w życiu powodzenie, należy albo mieć szczęście albo dobrze się urodzić. Spełnienie obu tych warunków zdarza się z rzadka. Wystarczy na szczęście spełnienie się tego pierwszego. Maksyma ta dotyczy, moim zdaniem, nie tylko ludzi, […]

Czytaj dalej


Zmiany wyników hotelu w zależności od zmiany parametrów. Jak analizować wyniki operacyjne hotelu? – rachunkowość zarządcza, cz. XIII

Marta KuniszykAutorka, doktor nauk ekonomicznych, jest dyrektorem Działu Rozwoju w biurze zarządu Orbis SA, przewodniczącą Rady Nadzorczej Wioski Turystycznej Wilkasy I członkiem Rady Nadzorczej spółki Hekon – Hotele Ekonomiczne SA. Wykłada rachunkowość zarządcza w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.Analiza wrażliwości stwarza nam możliwość poznania wyników naszej działalności w zależności od poziomu przyjętych zmiennych. Budując szereg […]

Czytaj dalej


Gesty gościnności. Usługi concierge w hotelu

Sylwia BortniakAutorka, z wykształcenia socjolog, jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w spółce Consierge Polska, która realizuje program szkoleniowy poświęcony consierge w oparciu o literaturę światowych standardów Gość pojawiający się w recepcji dobrego hotelu spotka się z szacunkiem, życzliwością i uprzejmością ze strony obsługi. Zauważy też podobny stosunek pracowników do innych klientów, w tym do organizatorów […]

Czytaj dalej


Wina z Abruzzo

Cagiolo Montepulciano DOCWłochy, region Abruzzo Rocznik 1999 Wino stworzone w 100 procentach ze szczepu Montepulciano.Leżakowane 18 miesięcy w beczce dębowej oraz sześć miesięcy w butelce.Cagiolo ma głęboko rubinowy kolor z delikatnym fioletowym odcieniem, jest to wino wytrawne o zdecydowanie winnym aromacie oraz owocowym smaku.Charakteryzuje się wyważt inym poziomej 11 tanin, zapachem korzennych przypraw i wanilii. […]

Czytaj dalej