Housekeeping Managmenet

Książka napisana w bezpośredni sposób, przystępnym stylem. Ujawnia wszelkie aspekty hotelowego housekeepingu – nie wyłączając takich zagadnień, jak: struktura tego działu w hotelu, planowanie, zatrudnianie, i zarządzanie pracownikami, zapasy i wyposażenie pracowników, dostawy dla tego działu, pralnia, sprzątanie i czyszczenie, codzienne administrowanie. Przykładowe rozdziały książki to: • Organizacja działu housekeepingu • Planowanie strukturalne • Zatrudnianie […]

Czytaj dalej


The Hospitality Supervisor’s Survival Kit

„Survival kit”, czyli „podręcznik przetrwania” w biznesie hotelarskim zawiera narzędzia potrzebne do rozwoju zdolności w zakresie relacji społecznych, stosunków w pracy, zarządzania personelem, obsługi gości. Autorzy – w sposób bardzo przejrzysty – formułują zasady , praktyczne sugestie dla menedżerów i dyrektorów hoteli odnośnie rozwiązywania konfliktów, prowadzenia spotkań, oceny dokonań podwładnych, narzucania dyscypliny. The Hospitality Supervisor’s […]

Czytaj dalej


Profitable Menu Planning

Książka sprzedawana z CD-romem. Dokładnie prezentuje zagadnienie planowania menu – poprzez zadanie sobie właściwych pytań i próbę znalezienia odpowiedzi na nie. Jakie to pytania? Oto kilka z nich: • Kim jest twój klient • Jak marketingować menu do naszego klienta • Ograniczanie kosztów • Ustalanie cen sprzedaży dań • Analiza menu pod kątem potrzeb gości […]

Czytaj dalej


Boutique Hotel Gródek

Hotel Gródek jest trzecim hotelem sieci Donimirski Boutiąue Hotels. Podobnie jak dwa pozostałe powstał na bazie zabytkowego budynku. Ulica Na Gródku znajdująca się na krakowskim Starym Mieście jest szczególnie dogodna dla zlokalizowania tu hotelu – nie jest to bowiem typowa ulica, a jedynie zaułek dojazdowy do położonego nieopodal średniowiecznego klasztoru Dominika-nek. Kamienica, w której obecnie […]

Czytaj dalej


How to Open a Financially Successful Bed&Breakfast or Smali Hotel

Ta wszechstronna publikacja (sprzedawana w komplecie z płytą CD) w sposób niezwykle przejrzysty wyjaśnia, jak założyć, obsługiwać i – co najważniejsze – z sukcesem zarządzać obiektem typu bed&breakfast lub małym hotelem. Autorzy przestrzegają: Bez względu na powody, dla których chcesz otworzyć mały hotel, pensjonat lub obiekt typu bed&breakfast, powinieneś mieć świadomość, że aby osiągnąć sukces, […]

Czytaj dalej


Zawsze ciepłe zawsze świeże

Rozwiązaniem dla hoteli obsługujących bankiety i duże konferencje jest stosowanie systemu bankietowego, tzw. cook&chill. Tradycyjny system przygotowywania potraw wyglądał następująco: przygotowanie produktów, gotowanie, nakładanie na talerze, serwowanie. Wszystkie te czynności odbywały się na kilka godzin przed bankietem. Co powodowało zamieszanie w kuchni, potrzebę zatrudniania dużej liczby osób. Najpoważniejszą wadą tego systemu było to, że potrawy […]

Czytaj dalej


Prezentacja

Nowy produkt Thalx ion Thalasso eticsLinia Thali’svelt to produkty o intensywnym i skutecznym działaniu wyszczuplającym. Redukujące nadmiar tkanki tłuszczowej, dzięki zespołowi aktywnych związków na bazie alg i kofeiny zamkniętych w specjalnych nośnikach – nanosferach, przyspieszających procesy lipolizy w organizmie. Na-nosfery uwalniają stopniowo swoją zawartość, dopasowując poziom aktywnych związków do indywidualnego zapotrzebowania skóry. Tam rozkładają trójglicerydy […]

Czytaj dalej


Restauracja wygodna i smaczna

Modne i bogate restauracje w Nowym Jorku czy Londynie w celu utrzymania swojego statusu aranżują wnętrza na nowo co rok lub dwa lata. Zamiast w we wzornictwo lepiej więc zainwestować w dobrej klasy sprzęt kuchenny. Będzie służył przez całe lata Restauracja nie jest monumentem zbudowanym na cześć właścicieli hotelu. Jej podstawowa funkcja to praca w […]

Czytaj dalej


Podaj to z klasą

Przy organizacji bankietów bardzo istotne jest doświadczenie organizatora oraz kelnerów Na konferencjach, sympozjach i dużych imprezach najlepszą formą lunchu jest bufet. Na mniejszych spotkaniach – np. szkoleniach – popularną formą są lunche serwowane, przygotowywane w oddzielnej sali. Wybór formy lunchu zależy od przewidzianej liczby uczestników spotkania, jak i czasu, jaki na niego przeznaczono. Przy 20 […]

Czytaj dalej


Zadbaj o swój wizerunek. Public relations hotelu – cz. I

Arnold PabianAutor jest profesorem, kierownikiem Katedry Podstaw Marketingu Politechniki Częstochowskiej. Wykłada również w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Turystyki w CzęstochowiePoprzez komunikaty skierowane na zewnątrz hotel stara się przekonać społeczeństwo, że jest biznesem, któremu warto zaufać. obry wizerunek oznacza uznanie społeczne wyrażające się w postrzeganiu danej organizacji jako solidnej, odpowiedzialnej, uczciwej, wrażliwej na problemy regionu. Tworzenie […]

Czytaj dalej