Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien   INWESTYCJE  KONFERENCJE "HOTELARZA"

Podczas trwającego właśnie w Warszawie forum hotelowego „Hotel Trends Poland&CEE”, prezes spółek Polski Holding Hotelowy i AMW HoteleGheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie do Polski należącej do Marriott International marki Le Méridien. Pod szyldem tej marki będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Od lewej Janusz Mitulski - Marriott i Gheorghe Marian Cristescu, PHH

 – Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju spółki PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny hotel marki Le Méridien w Polsce, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej - mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.

Le Méridien to ekskluzywna, międzynarodowa marka hoteli należąca do sieci Marriott International. Le Mèridien wierzy, że każdy w czasach nieograniczonych możliwości podróżowania powinien odkrywać świat w wielkim stylu. Głównym celem marki jest pokazanie tych miejsc poprzez zabytki, dźwięki, aromaty i oferty kulinarne, inspirując gości pięknymi i kulturalnymi doświadczeniami opartymi na jej paryskich korzeniach. Obecnie jest ona jedną z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej, z lokalizacjami na całym świecie m. in. w Stanach Zjednoczonych i Europie, a także bardziej odległe i egzotyczne miejsca, takie jak Bali, Bora Bora i Marrakesz. W Krakowie natomiast, hotel Le Méridien będzie jedynym hotelem w Polsce.

– Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą „Royal”, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie
i pielęgnowanie hotelarskich tradycji, tam gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału – dodaje Gheorghe Marian Cristescu.

Docelowo obiekt będzie dysponować 120 pokojami.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym. Celem działania holdingu jest utworzenie silnego i profesjonalnego polskiego podmiotu hotelowego, konkurencyjnego w branży, sprawnie zarządzającego bazą obiektów należących do Skarbu Państwa. W portfelu grupy kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 27 obiektów hotelarskich. Ponadto, w ramach umowy z PHN o zarządzanie, w najbliższych latach PHH otworzy Moxy & Residence Inn w Warszawie oraz jako pierwszy w Polsce i w Europie wprowadzi marką Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie.

W perspektywie kilku lat Polski Holding Hotelowy będzie zarządzać kilkudziesięcioma różnorodnymi obiektami hotelowymi w całej Polsce.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *