Sun & Snow planuje otworzyć dwa kolejne biura lokalne

Grupa Sun & Snow, największy operator zarządzający wynajmem blisko 2 tys. apartamentów w ponad 30 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w Polsce, planuje otworzyć kolejne dwa biura lokalne w Polsce. Nowe lokalizacje, w których będzie wspierał właścicieli apartamentów i turystów to Świeradów Zdrój oraz Białka Tatrzańska. Nowe biura zostaną uruchomione już w styczniu 2020 r.

Uruchomienie biura lokalnego w Białce ma bezpośredni związek z bliskim terminem oddania do użytku pierwszego etapu inwestycji realizowanej przez Sun & Snow. Już na przełomie roku Białka Resort ma przywitać pierwszych gości. Obiekt zaoferuje m.in. restaurację (otwarta na lato 2020), salę klubową, konferencyjno-bankietową, mini SPA z sauną i pokojem masażu, dwie sale zabaw dla dzieci i młodzieży. Dostępnych w sprzedaży w pierwszym etapie jest jeszcze kilkanaście apartamentów. Projekt docelowo zakłada powstanie 13 budynków nawiązujących swoim charakterem do stylu podhalańskiego i składać się będzie z willi oraz dwóch budynków aparthotelowych. W kolejnych etapach planowane jest powstanie budynku z  krytym basenem.

– Żadna firma zarządzająca apartamentami ani właściciele nieruchomości wakacyjnych nie mogą sobie pozwolić na rezygnację z pośredników, takich jak na przykład Booking.com, ale trzeba pamiętać, że każdy z nich pobiera prowizję i to często niemałą – mówi Bartłomiej Majdak, dyrektor ds. kluczowych klientów z Działu Obsługi Właścicieli w Grupie Sun & Snow. – Właściciele zwykle doceniają nasze know-how w zakresie proponowanych kanałów sprzedaży. Priorytetem dla nas jest maksymalizacja zysku dla klienta, bo od tego uzależnione jest nasze wynagrodzenie, dlatego na podstawie poprzednich sezonów jesteśmy w stanie przewidzieć, w jakich cenach będą się wynajmowały apartamenty w danej lokalizacji i precyzyjnie zaplanować za pośrednictwem jakich kanałów będziemy oferować dany apartament. Cały czas budujemy i rozwijamy kolejne kanały, takie jak m.in. współpraca z dużymi firmami, które mogą, jako system benefitów zaproponować pracownikom dofinansowanie wypoczynku lub atrakcyjne rabaty na pobyt w naszych apartamentach.

Oprócz współpracy z właścicielami w zakresie kompleksowej obsługi apartamentów, dzięki dużej sieci biur lokalnych, Grupa Sun & Snow może zadbać skutecznie również o potrzeby turystów na miejscu. – Sprzątamy i przygotowujemy lokal na przyjazd gości, ale również podpowiadamy, gdzie w danej miejscowości warto pójść, co zobaczyć, gdzie możemy zaoferować dodatkowe rabaty dla klientów Sun & Snow. Mamy też własny, całodobowy numer alarmowy, dzięki czemu w sytuacjach wyjątkowych możemy udzielić pomocy – mówi Bartłomiej Majdak.

Jak mówi dyrektor ds. kluczowych klientów Sun & Snow firma stawia na pełną transparentność, dzięki czemu przez 10 lat zwiększyła liczbę obsługiwanych apartamentów z 70 do blisko 2 tysięcy. – Co ważne staramy się, by nasze prognozy obłożenia i wpływów przygotowywać na bardzo konserwatywnych założeniach, by właściciele apartamentów dokładnie wiedzieli, czego się spodziewać w toku współpracy. Dla właścicieli istotne jest również nasze know-how, dzięki czemu mogą oni zwiększyć atrakcyjność swoich apartamentów. W tym biznesie nawet ustawienie zwykłej trampoliny lub leżaków w ogródku, może decydować, że goście będą chętniej rezerwowali nasz apartament, a nie sąsiadujący – podsumowuje Bartłomiej Majdak.

Grupa Sun & Snow w zakresie współpracy z właścicielami apartamentów uwzględnia tzw. „pobyty właścicielskie”, ale również wprowadziła wiele innowacji, takich jak „Klub Właścicieli”, gdzie można poza sezonem korzystać bezpłatnie z apartamentów w innych lokalizacjach niż własna, wprowadzając swój apartament do oferty klubu. W ramach tego rozwiązania dostępnych jest już ponad 600 apartamentów.

Grupa Sun & Snow po inauguracji działalności biura lokalnego w Dziwnowie latem tego roku posiada już 25 biur lokalnych i obsługuje kompleksowo blisko 2 tys. apartamentów w Polsce. Firma oferuje właścicielom kompleksową obsługę i jako jedyna w Polsce może zaoferować dostęp do tak szerokiego systemu rezerwacyjnego i sprzedażowego.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *