Wartości i doświadczenie

rozmowa z Piotrem Kalinowskim, CEO i dyrektorem kreatywnym studia MIXD, o nowych trendach w branży hospitality Jakie są obecnie, patrząc przez pryzmat londyńskiej konferencji Sleep & Eat, w której brałeś udział, gorące tematy w światowej branży hospitality? Stawia się przede wszystkim na trzy aspekty. Pierwszy to budowanie oraz integrowanie społeczności wokół hotelu. Wiele marek i hoteli jest zaangażowanych w aktywizację otoczenia hotelu, stają się otwarte i dostępne dla mieszkańców miasta czy okolicy, czerpią z niej na wielu poziomach, ale także ją wzbogacają. Drugi to odpowiedzialność i ekologia. Odchodzenie od produktów plastikowych na rzecz biodegradowalnych, optymalizacja procesów i obsługi tak, aby zużywać mniej surowców i oszczędzać energię, oraz edukowanie gości w tym zakresie. Trzeci to design. Ten, który zależy od nas, projektantów. Marki budują kultury oparte na wartościach i to musi komunikować projekt hotelu – przede wszystkim poprzez doświadczenie, jakie przeżywa gość. Mówimy, że projektujemy doświadczenie, a nie dekoracje. Wielu inwestorów zapomina, że hotel już wybudowany musi się utrzymać i dzieje się to dzięki gościom. Dzięki ich pozytywnym wspomnieniom i poleceniom. Kto z prelegentów Sleep & Eat wywarł na tobie największe wrażenie swoim wystąpieniem i dlaczego? Myślę, że założyciel NeueHouse, Josh Wyatt. Mówił sporo o sukcesie klubowego i lojalnego podróżowania w stylu Soho House. Wiele osób poprzez przynależność do klubów buduje swoje doświadczenia życiowe, swój lifestyle. Asertywność, odpowiedzialność i świadomość gościa hotelowego wzrasta i jest on gotów więcej wydać na hotel, który uzna za zgodny ze swoim stylem życia. NeueHouse buduje atmosferę i ofertę bardzo świadomie, a wnętrza są tego ważnym elementem. Ogromne wrażenie wywarło też na mnie żywe zainteresowanie projektantami ze wschodniej Europy. Wraz z sukcesem Puro w „Oscarach hotelowego designu i doświadczenia”, czyli Ahead Awards, otwiera się nowy rozdział dla naszego regionu. Sam odbyłem wiele rozmów świadczących o tym, że światowy rynek hospitality nas obserwuje, jest świadomy naszych mocnych stron i zaprasza nas do współuczestnictwa w odważ [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *