Qubus Hotel: rośnie sprzedaż online

Popularność internetowych systemów rezerwacyjnych nieustannie rośnie. Nic dziwnego, że hotele inwestują we własne aplikacje tego typu. O tym, że dobrze przemyślany "booking engine" może dać znakomite rezultaty, przekonuje się obecnie sieć Qubus Hotel. System rezerwacyjny na stronie hotelu staje się już standardem. Czym jednak powinna wyróżniać się taka aplikacja, aby mogła przynieść realny wzrost sprzedaży? - Przede wszystkim użytecznością, intuicyjną nawigacją – mówi Krzysztof Stęplowski, zajmujący się promocją online sieci Qubus Hotel. – Dobrze, jeśli klient może błyskawicznie sprawdzić dostępność, dokonać rezerwacji, zobaczyć zdjęcia i umiejętnie przygotowany krótki opis pokoju. Jeszcze lepiej, jeśli wraz z funkcjonalnym systemem otrzymuje również atrakcyjną cenę bądź pakiet promocyjny. Właśnie cena jest elementem, którym hotele najczęściej starają się przyciągać klientów na swoje strony. Promując własną ofertę Save&Stay sieć Qubus Hotel gwarantuje swoim gościom nie tylko łatwy w obsłudze system rezerwacji, ale też najniższe stawki dla swoich pokoi w internecie. – To idealne połączenie, pozwalające zyskać zarówno większą sprzedaż, jak i lojalność i zaufanie naszych klientów – tłumaczy Magdalena Łakomska, koordynująca projekt Save&Stay. – Z satysfakcją notujemy dynamiczny wzrost popularności właśnie tego kanału dystrybucji, porównywalny z największymi systemami rezerwacji online – podkreśla. W skład sieci Qubus Hotel wchodzi obecnie trzynaście 3- i 4-gwiazdkowych obiektów. Najnowszy - Qubus Hotel Gdańsk - otwarty został w czerwcu. Na przyszły rok zaplanowano otwarcie Qubus Hotel Bielsko - Biała.

Źródło: Press Release

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *