Westin dba o dobry sen

Dziesięć lat temu marka Westin wdrożyła ideę dobrego snu proponując swoim gościom odpoczynek na Niebiańskich Łóżkach, których komfort i wygoda uczyniły je niemalże ikoną tej marki. W trosce o dobry sen swoich klientów sieć postanowiła uczynić kolejny krok i podjęła współpracę z grupą specjalistów skupionych wokół stowarzyszenia National Sleep Foundation (NSF), którzy poprzez uruchomioną linię telefoniczną - (888) TIME-4-SLEEP, będą udzielać wskazówek i rozwiązywać problemy osób mających problemy ze snem. Gorąca linia będzie czynna do 15 września, od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00 - 01.00 Czasu Wschodniego. Godziny pracy zostały specjalnie wybrane, aby zbiegły się z godzinami szczytu, kiedy ludzie przygotowują się do pójścia spać. Wraz z wdrożeniem nowego systemu marka Westin Hotels ujawnia wyniki globalnego badania na temat snu, przeprowadzonego na grupie ponad 12.500 osób. Wyniki podkreśliły znaczenie efektywnego wypoczynku w ciągu nocy oraz ujawniły ciekawostki na temat różnorodnych nawyków ludzkich związanych właśnie ze snem. Więcej niż połowa respondentów wybrała zdrowy sen od seksu, natomiast 43% badanych osób zamiast czekolady na poduszce wolałoby znaleźć pigułki nasenne. Ponad 60% osób uczestniczących w badaniu Westin Hotels przyznało również, że ich Blackberry, PDA czy też inne urządzenia służące do komunikowania się ze światem uniemożliwiają im efektywny odpoczynek w ciągu dnia.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.