Hotele tną koszty i tracą gwiazdki

Branża hotelarska coraz mocniej odczuwa kryzys i zaczyna oszczędzać na gościach. Sieci rezygnują z darmowych drinków czy 24-godzinnej obsług.Międzynarodowa grupa Starwood Hotels and Resorts, do której należą m.in. marki Sheraton, Westin, Le Meridien czy St. Regis, ma pozwolić niektórym hotelom na obniżenie poziomu usług, a nawet liczby gwiazdek, dopóki kondycja branży nie zacznie się poprawiać.

Więcej...


Źródło: rp.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *