KODEKS dobrych praktyk Harmony Polish Hotels na czasy pandemii. I po nich

Sieć marketingowa Harmony Polish Hotels, na czele której stoi Elżbieta Lendo z Lendo Hotels, przygotowała „KODEKS dobrych praktyk. BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ” powiązany z akcją #BezpiecznePowroty. Intencją kodeksu jest przygotowanie się na przyjęcie gości w hotelach w nowej rzeczywistości i zmieniającej się sytuacji w obliczu COVID-19. Dokument ten to propozycja, która będzie ewoluowała. Każdy z obiektów będzie mógł go zaadaptować do własnych potrzeb i wymagań, wewnętrznych rozwiązań. Pojawią się zapewne wytyczne odgórne GIS, WHO itp., które będą dokumentem nadrzędnym. Kodeks zawiera główne aspekty bezpieczeństwa. Za powstaniem takiego dokumentu przemawia sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i konieczność podejmowania działań ograniczających zagrożenia oraz przede wszystkim dbałość o bezpieczeństwo Gościa. KODEKS dobrych praktyk I. RECEPCJA 1. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do hotelu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu; procedura może być powtórzona – decyduje pracownik recepcji. 2. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek. 3. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli itp. w lobby hotelu 4. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce. 5. Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji, używanie jednorazowych długopisów. 6. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym. 7. Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (wręczenie Gościom opisu procedury bezpieczeństwa, której przyjęcie do wiadomości i stosowania m [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *