Kampania „Clean&Safe” Louvre Hotels Group

Wraz otwarciem branży HoReCa w nowym reżimie sanitarnym, związanym z pandemią wirusa SARS-CoV-2, grupa hotelowa Louvre Hotels rozpoczęła kampanię „Clean&Safe”, zobowiązując tym samym wszystkie swoje hotele do wdrożenia nowych procedur dotyczących higieny i bezpieczeństwa epidemicznego.

W czasie lockdownu głównym celem Louvre Hotels Group było dobre i odpowiedzialne przygotowanie się do ponownego powitania gości w hotelach spełniających najwyższe standardy w zakresie zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych oraz zadbanie o to, by zapewnić bezpieczne środowisko pracy dla załóg hotelowych.

– W trosce o zdrowie zarówno naszych gości, jak i pracowników we wszystkich hotelach Louvre Hotels Group ściśle przestrzegamy zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia oraz wytycznych sanitarnych dla branży hotelarskiej obowiązujących w danym kraju. Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy również zestaw własnych procedur w zakresie higieny i bezpieczeństwa epidemicznego – mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech.

W fazie przygotowań do ponownego otwarcia przeprowadzono program szkoleń dla wszystkich pracowników, by zapoznać ich z nowymi zasadami i przygotować do odpowiedzialnego wypełniania obowiązków. Wzmocniono również standardy higieniczne w hotelach oraz dokonano niezbędnej reorganizacji przestrzeni hotelowych tak, by goście i załoga każdego dnia mogli wypoczywać i pracować w środowisku bezpiecznym dla zdrowia. W przekonaniu, że wiedza niezbędna do zachowania bezpieczeństwa powinna być szeroko i łatwo dostępna, zadbano o rozpowszechnienie w przystępnej formie wszystkich instrukcji i zaleceń, zarówno na terenie hoteli, jak i w internecie. Dokonano także zmian w polityce sprzedażowej, dzięki czemu goście mogą w sposób elastyczny zarządzać swoimi rezerwacjami. Obok wdrożonych środków prewencyjnych przygotowano procedury szybkiego reagowania i powstrzymywania na wypadek stwierdzenia na terenie hotelu potencjalnego przypadku zakażenia.

Wszystkie wytyczne dla gości znaleźć można na stronach internetowych marek grupy hotelowej Louvre Hotels: campanile.com, goldentulip.com, premiereclasse.com. Informacje dotyczące kampanii „Clean&Safe”, rozpowszechniane w mediach społecznościowych, oznaczone są za pomocą hashtagów #SafeStay oraz #HotelReady.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *