Technologie w hotelu w dobie koronawirusa

Autor: Piotr Morawski, www.telewizjadlahoteli.pl

Piotr Morawski, www.telewizjadlahoteli.pl

Pandemia COVID-19 wstrząsnęła branżą hotelarską i zmusiła hotelarzy do ponownego zbadania podstawowych procedur związanych z organizacją pracy. Nowoczesna technologia już dawno została zintegrowana, by móc zarządzać i obsługiwać wiele aspektów działalności hotelowej. Od rezerwacji online, poprzez szybkie Wi-Fi, do aplikacji mobilnych i sterowania urządzeniami w pokoju. Innowacje technologiczne staną się teraz siłą napędową, jako niezbędne do zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa gości.

Coraz więcej hoteli rozważa wdrożenie technologii „bez kontaktu” lub „bezdotykowych”. W praktyce oznacza to mniej interakcji fizycznych, a więcej komunikacji cyfrowej.

Kamery termowizyjne zintegrowane z hotelowym systemem monitoringu

Wiele rozwiązań umożliwia zautomatyzowanie procedur, np. bezkontaktowy pomiar temperatury ciała realizowany za pomocą kamer termowizyjnych zintegrowanych z hotelowym systemem monitoringu. Kamera termowizyjna dokonuje pomiaru temperatury w czasie krótszym niż sekunda. Jednocześnie może robić to na grupie nawet kilkudziesięciu osób. Jeżeli zostanie wykryta wyższa temperatura, natychmiast zostanie przesłany alarm do operatora systemu. Wszystko dyskretnie, szybko i automatycznie. Systemy monitoringu korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Dzięki temu powstały bezdo

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Technologie w hotelu w dobie koronawirusa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *