Ponad 2,5 tys. noclegów za 800 tys. zł z bonu turystycznego w hotelach grupy PHH

 Od początku wprowadzenia programu Bon Turystyczny 1 sierpnia w 28  hotelach grupy Polskiego Holdingu Hotelowego do tej pory zrealizowano ponad 2,5 tys. noclegów o wartości prawie 800 tys. zł.

– Pomysł rządu w postaci bonu turystycznego był bardzo pozytywnym impulsem dla całej branży turystycznej, nie tylko dla hotelarzy. Tak jak program 500+, bon turystyczny to dobra inwestycja w polskie społeczeństwo. Beneficjenci programu podczas podróży wydali również własne, dodatkowe środki, co miało pozytywny ekonomiczny wpływ na naszą branżę – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Wszystkie obiekty hotelowe należące do grupy PHH od samego początku honorowały Bon Turystyczny i przygotowały na tę okazję specjalne rodzinne oferty, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić pobyt rodzinom. Po zakończonym sezonie wakacyjnym hotele szukają nowych pomysłów, aby zainteresować tych, którym do tej pory nie udało się zrealizować bonu, do wykorzystania go podczas tak zwanych city break.

– Nasze hotele jak najbardziej odczuwają pozytywnie skutki tego programu. Tak jak przewidywałem wcześniej, w pierwszej kolejności skorzystały na tym hotele wypoczynkowe zlokalizowane w miejscowościach turystycznych. Jednak już teraz możemy zauważyć zainteresowanie realizacją bonów na pobyty weekendowe w miastach. Ten program ma działanie falowe: chociaż bon jest realizowany w hotelach i obiektach noclegowych, to jego skutki odczuwają wszystkie firmy obsługujące turystów  – podsumował prezes Cristescu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *